VEELGESTELDE VRAGEN

Menu's

De menu’s worden door de Chefs zelf in eigen keuken van hun restaurant gemaakt.  Op donderdag en vrijdag worden de menu’s bereid en deze worden door koeltransport opgehaald en vrijdag of zaterdag koel en vers bij je bezorgd.

Ja, dat kan. Je dient dan wel een aparte bestelling te plaatsen.

Ja, het minimum aantal te bestellen menu’s is 2. Dit omdat de Chef zijn verpakkingsmaterialen voor minimaal 2 menu’s heeft ingekocht.

Een vegetarisch menu is wel per 1 menu bij te bestellen.

Ja, Elke Chef heeft op de bestelpagina de optie om een vegetarisch menu te bestellen.  De Chefs hebben elke week een verrassend vegetarisch menu voor je in petto. Uiteraard voegt hij de menu-instructie persoonlijk bij.

Ja, dat kan. Dit kan je aangeven bij je bestelling bij notities voor de Chef. Je bestelt het menu en bij notities vermeld je welk gerecht(en) je wil laten vervangen door een vegetarisch gerecht(en).

De Chefs houden rekening met allergieën, diëten en zwangerschap. Dit kan je aangeven op het bestelformulier bij notities voor de Chef. Wanneer je een niet standaard allergie of dieet hebt is het verstandig om eerst een mail te sturen naar info@sterrenchefbox.nl.

Dat hoef zekerr niet. De sterrenchefs hebben al veel voor je gemaakt. Jij hoeft het gerecht alleen nog maar ‘af te maken’. In de persoonlijke en duidelijke instructiefilms van de chefs zie je precies wat je moet doen om je bord op sterrenniveau op te maken.

Alle menu’s worden zo samengesteld dat deze in elke gemiddelde keuken te bereiden zijn. Een mixer of bijvoorbeeld een rasp is in iedere keuken te vinden.

Wanneer je wijnen hebt besteld, dient degene die de bestelling aanneemt, 18 jaar of ouder te zijn. Bij twijfel kan er gevraagd worden om legitimatie.

Na bezorging van de Sterrenchef Box zijn de producten in ieder geval 2 dagen houdbaar.

Bezorgen

Omdat de menu’s vers in de keukens worden bereid kan je tot 48 uur van te voren bestellen.

  • Voor bezorging op vrijdag kan je tot woensdag 18.00 uur bestellen.
  • Voor bezorging op zaterdag kan je tot donderdag 18.00 uur.

In de maanden juni, juli en augustus bezorgen we alleen op zaterdag.

We bezorgen door heel Nederland behalve op de Wadden Eilanden.

Wij bezorgen op vrijdag en zaterdag. Middels een tijdslot kan je aangeven of je in de ochtend of in de middag wilt laten bezorgen.

  • Bestellingen voor bezorging op de vrijdag kunnen tot de woensdag ervoor tot 18.00 uur besteld worden.
  • Bestellingen voor bezorging op zaterdag kunnen tot donderdag ervoor tot 18.00 uur worden besteld.

In de maanden juni, juli en augustus bezorgen we alleen op zaterdag.

Onze transporteur Multi Vers zal er alles aan doen om in het gekozen tijdblok te bezorgen. Echter kan hier geen 100% garantie voor worden gegeven. Bij een afwijkende bezorging zullen zij contact met je opnemen.

De kosten van koelbezorging bedraagt € 18,50 per box voor 4 items (menu’s en wijnen). Voor elk menu/wijn extra wordt € 2,50 berekend. (met uitzondering van friandises en brood).

We bezorgen in Belgisch Vlaanderen op de volgende postcodes:

  • Brussels Hoofdstedelijk Gewest: 1000-1299
  • Provincie Vlaams-Brabant: 1500-1999
  • Provincie Antwerpen: 2000-2999
  • Provincie Limburg: 3000-3999
  • Provincie West-Vlaanderen: 8000-8999
  • Provincie Oost-Vlaanderen: 9000-9999

Vooralsnog bezorgen we alleen op de zaterdag in België. 

De kosten voor koeltransport naar België bedragen € 27,50.

Het is mogelijk om op een andere dag te laten bezorgen. Wanneer je dat zou willen, stuur dan een mail naar info@sterrenchefbox.nl

Houd er wel rekening mee dat de chefs op maandag en vaak ook op de dinsdag vrij zijn.

Ja we hanteren speciale bezorgdata voor de feestdagen.

  • Uitsluitend de Kerstmenu’s worden bezorgd op 23 en 24 december (zie pagina Kerstmenu’s).
  • Vrijdag 31 december worden de Sterrenchef Boxen bezorgd zodat jullie met Oud & Nieuw culinair kunnen genieten.

De Sterrenchef Boxen worden door onze koeltransporteur Multi Vers BV persoonlijk bij je bezorgd. Met de Track- en Tracecode weet je precies hoe laat je Sterrenchef Box wordt bezorgd.

Contact Multi Vers BV

  • Email: klantenservice@multi-vers.nl
  • Telefoon en Whatsapp: 085-047 08 41

Wanneer je Sterrenchef Box is bezorgd, dien je de producten die koel bewaard moeten worden direct in je ijskast te leggen.

Let op: soms zitten er producten bij die in de vriezer moeten.

Je kan je bestelling of bezorgmoment veranderen tot 3 dagen voor de bezorgdatum (dus uiterlijk op de dinsdag voor de bezorgdatum op de vrijdag). Dit kan via een e-mail naar Bestellen@Sterrenchefbox.nl. Wel het bestelnummer, naam en bestelling doorgeven.

Op de bestelpagina kan je bij het kopje bezorgopmerking een notitie plaatsen, bijvoorbeeld afleveren op een specifiek nummer bij de buren. Mocht nu bijvoorbeeld ook je bel het niet doen, ook dit graag bij bezorgopmerking noteren.

Ben je onverhoopt niet thuis, dan probeert de bezorger je box bij één van je buren af te geven. Hij laat een kaartje achter waar je de box kan ophalen. Mochten de buren niet thuis zijn dan neemt de transporteur je box mee terug. Je kan de transporteur contacten over een nieuwe bezorgdatum.

E-mail: klantenservice@versenfijn.nl

Telefoon 030-227 04 38

Jouw Track en Trace code, ontvang je ‘s ochtends vroeg op de dag van jouw bezorging.

Als je geen mail hebt ontvangen kan je via de website van Multi Vers je bezorgtijd achterhalen. Via www.multi-vers.nl kopje webportals en dan naar Track en Trace. Hier kan je, jouw postcode en huisnummer invullen.

Ook kan je een mail sturen naar kllantenservice@multi-vers.nl of bellen naar 085-047 08 41.

Afhalen

Ja, je kan de Sterrenchef Box ook afhalen. Dit kan bij het restaurant van de chef waar je, je Sterrenchef Box hebt besteld. (makkelijk als je in de buurt woont). Dit kan je aangeven op de bestelpagina. Er worden dan uiteraard geen bezorgkosten berekend.

Dit kan uitsluitend bij het restaurant van de desbetreffende chef. Bijvoorbeeld bij keuze van het menu van Paul Kappé kan de bestelling alleen bij restaurant Monarh in Tilburg worden opgehaald.

Je kan je bestelling ophalen op donderdag, vrijdag en zaterdag tussen 15.30 en 17.00 uur.

  • Ophalen donderdag (15.30-17.00 uur): Bestellen tot woensdag 18.00 uur
  • Ophalen vrijdag (15.30-17.00 uur): Bestellen tot donderdag 18.00 uur
  • Ophalen zaterdag (15.30-17.00 uur): Bestellen tot vrijdag 18.00 uur

Cadeaubon

Maak een keuze uit één van de menu’s, plaats je bestelling en verzilver op de afrekenpagina (via de gouden balk) je cadeaubon.

De cadeaubon is gedurende 1 jaar geldig.

Via het kopje Cadeaubon in de menubalk ga je naar de button ‘bestel cadeaubon’. Hier heb je keuze uit verschillende cadeaubedragen.

Overig

Het kan zijn dat deze in je spam box terecht is gekomen. Heb je niets ontvangen dan vragen wij je een mail te sturen naar bestellen@sterrenchefbox.nl.

Wanneer je een klacht hebt, kan je deze mailen naar info@SterrenchefBox.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 48 uur reageren.

Je kan je bestelling annuleren tot:

  • bezorging voor vrijdag: tot de woensdag ervoor tot 12.00 uur
  • bezorging voor zaterdag: tot de donderdag ervoor tot 12.00 uur.

Annuleren kan alleen via mail en met vermelding van bestelnummer naar: Bestellen@sterrenchefbox.nl

Ja dat kan. Ons zusterbedrijf SterrenChef heeft 30 sterrenchefs in haar portefeuille die te boeken zijn voor zowel privé als zakelijke happenings. Meer informatie www.sterrenchef.com

Wanneer je vraag er niet tussen staat zien we jouw vraag graag tegemoet via mail info@Sterrenchefbox.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 48 uur reageren.

VEELGESTELDE VRAGEN

Menu's

De menu’s worden door de Chefs zelf in eigen keuken van hun restaurant gemaakt.  Op donderdag en vrijdag worden de menu’s bereid en deze worden door koeltransport opgehaald en vrijdag of zaterdag koel en vers bij je bezorgd.

Ja, dat kan. Wanneer je menu’s bij meer Chefs besteld, worden er per Chef/bestelling bezorgkosten berekend.

Ja, het minimum aantal te bestellen menu’s is 2. Dit omdat de Chef zijn verpakkingsmaterialen voor minimaal 2 menu’s heeft ingekocht.

Een vegetarisch menu is wel per 1 menu bij te bestellen.

Ja, Elke Chef heeft op de bestelpagina de optie om een vegetarisch menu te bestellen.  De Chefs hebben elke week een verrassend vegetarisch menu voor je in petto. Uiteraard voegt hij de menu-instructie persoonlijk bij.

Ja, dat kan. Dit kan je aangeven bij je bestelling bij notities voor de Chef. Je bestelt het menu en bij notities vermeld je welk gerecht(en) je wil laten vervangen door een vegetarisch gerecht(en).

De Chefs houden rekening met allergieën, diëten en zwangerschap. Dit kan je aangeven op het bestelformulier bij notities voor de Chef. Wanneer je een niet standaard allergie of dieet hebt is het verstandig om eerst een mail te sturen naar info@sterrenchefbox.nl.

Dat hoef zekerr niet. De sterrenchefs hebben al veel voor je gemaakt. Jij hoeft het gerecht alleen nog maar ‘af te maken’. In de persoonlijke en duidelijke instructiefilms van de chefs zie je precies wat je moet doen om je bord op sterrenniveau op te maken.

Alle menu’s worden zo samengesteld dat deze in elke gemiddelde keuken te bereiden zijn. Een mixer of bijvoorbeeld een rasp is in iedere keuken te vinden.

Wanneer je wijnen hebt besteld, dient degene die de bestelling aanneemt, 18 jaar of ouder te zijn. Bij twijfel kan er gevraagd worden om legitimatie.

Na bezorging van de Sterrenchef Box zijn de producten in ieder geval 2 dagen houdbaar.

Bezorgen

Omdat de menu’s vers in de keukens worden bereid kan je tot 48 uur van te voren bestellen.

  • Voor bezorging op vrijdag kan je tot woensdag 18.00 uur bestellen.
  • Voor bezorging op zaterdag kan je tot donderdag 18.00 uu

We bezorgen door heel Nederland behalve op de Wadden Eilanden.

Wij bezorgen op vrijdag en zaterdag. Middels een tijdslot kan je aangeven of je in de ochtend of in de middag wilt laten bezorgen.

  • Bestellingen voor bezorging op de vrijdag kunnen tot de woensdag ervoor tot 18.00 uur besteld worden.
  • Bestellingen voor bezorging op zaterdag kunnen tot donderdag ervoor tot 18.00 uur worden besteld.

Onze transporteur Multi Vers zal er alles aan doen om in het gekozen tijdblok te bezorgen. Echter kan hier geen 100% garantie voor worden gegeven. Bij een afwijkende bezorging zullen zij contact met je opnemen.

De kosten van koelbezorging bedraagt € 18,50 per box voor 4 items (menu’s en wijnen). Voor elk menu/wijn extra wordt € 2,50 berekend. (met uitzondering van friandises en brood).

We bezorgen in Belgisch Vlaanderen op de volgende postcodes:

  • Brussels Hoofdstedelijk Gewest: 1000-1299
  • Provincie Vlaams-Brabant: 1500-1999
  • Provincie Antwerpen: 2000-2999
  • Provincie Limburg: 3000-3999
  • Provincie West-Vlaanderen: 8000-8999
  • Provincie Oost-Vlaanderen: 9000-9999

Vooralsnog bezorgen we alleen op de zaterdag in België. 

De kosten voor koeltransport naar België bedragen € 27,50.

Het is mogelijk om op een andere dag te laten bezorgen. Wanneer je dat zou willen, stuur dan een mail naar info@sterrenchefbox.nl

Houd er wel rekening mee dat de chefs op maandag en vaak ook op de dinsdag vrij zijn.

Ja we hanteren speciale bezorgdata voor de feestdagen.

  • Uitsluitend de Kerstmenu’s worden bezorgd op 23 en 24 december (zie pagina Kerstmenu’s).
  • Vrijdag 31 december worden de Sterrenchef Boxen bezorgd zodat jullie met Oud & Nieuw culinair kunnen genieten.

De Sterrenchef Boxen worden door onze koeltransporteur Multi Vers BV persoonlijk bij je bezorgd. Met de Track- en Tracecode weet je precies hoe laat je Sterrenchef Box wordt bezorgd.

Contact Multi Vers BV

  • Email: klantenservice@multi-vers.nl
  • Telefoon en Whatsapp: 085-047 08 41

Wanneer je Sterrenchef Box is bezorgd, dien je de producten die koel bewaard moeten worden direct in je ijskast te leggen.

Let op: soms zitten er producten bij die in de vriezer moeten.

Je kan je bestelling of bezorgmoment veranderen tot 3 dagen voor de bezorgdatum (dus uiterlijk op de dinsdag voor de bezorgdatum op de vrijdag). Dit kan via een e-mail naar Bestellen@Sterrenchefbox.nl. Wel het bestelnummer, naam en bestelling doorgeven.

Op de bestelpagina kan je bij het kopje bezorgopmerking een notitie plaatsen, bijvoorbeeld afleveren op een specifiek nummer bij de buren. Mocht nu bijvoorbeeld ook je bel het niet doen, ook dit graag bij bezorgopmerking noteren.

Ben je onverhoopt niet thuis, dan probeert de bezorger je box bij één van je buren af te geven. Hij laat een kaartje achter waar je de box kan ophalen. Mochten de buren niet thuis zijn dan neemt de transporteur je box mee terug. Je kan de transporteur contacten over een nieuwe bezorgdatum.

E-mail: klantenservice@versenfijn.nl

Telefoon 030-227 04 38

Jouw Track en Trace code, ontvang je ‘s ochtends vroeg op de dag van jouw bezorging.

Als je geen mail hebt ontvangen kan je via de website van Multi Vers je bezorgtijd achterhalen. Via www.multi-vers.nl kopje webportals en dan naar Track en Trace. Hier kan je, jouw postcode en huisnummer invullen.

Ook kan je een mail sturen naar klantenservice@multi-vers.nl of bellen naar 085-047 08 41.

Afhalen

Ja, je kan de Sterrenchef Box ook afhalen. Dit kan bij het restaurant van de chef waar je, je Sterrenchef Box hebt besteld. (makkelijk als je in de buurt woont). Dit kan je aangeven op de bestelpagina. Er worden dan uiteraard geen bezorgkosten berekend.

Dit kan uitsluitend bij het restaurant van de desbetreffende chef. Bijvoorbeeld bij keuze van het menu van Paul Kappé kan de bestelling alleen bij restaurant Monarh in Tilburg worden opgehaald.

Je kan je bestelling ophalen op donderdag, vrijdag en zaterdag tussen 15.30 en 17.00 uur.

  • Ophalen donderdag (15.30-17.00 uur): Bestellen tot woensdag 18.00 uur
  • Ophalen vrijdag (15.30-17.00 uur): Bestellen tot donderdag 18.00 uur
  • Ophalen zaterdag (15.30-17.00 uur): Bestellen tot vrijdag 18.00 uur

Cadeaubon

Maak een keuze uit één van de menu’s, plaats je bestelling en verzilver op de afrekenpagina (via de gouden balk) je cadeaubon.

De cadeaubon is gedurende 1 jaar geldig.

Via het kopje Cadeaubon in de menubalk ga je naar de button ‘bestel cadeaubon’. Hier heb je keuze uit verschillende cadeaubedragen.

Overig

Het kan zijn dat deze in je spam box terecht is gekomen. Heb je niets ontvangen dan vragen wij je een mail te sturen naar bestellen@sterrenchefbox.nl.

Wanneer je een klacht hebt, kan je deze mailen naar info@SterrenchefBox.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 48 uur reageren.

Je kan je bestelling annuleren tot:

  • bezorging voor vrijdag: tot de woensdag ervoor tot 12.00 uur
  • bezorging voor zaterdag: tot de donderdag ervoor tot 12.00 uur.

Annuleren kan alleen via mail en met vermelding van bestelnummer naar: Bestellen@sterrenchefbox.nl

Ja dat kan. Ons zusterbedrijf SterrenChef heeft 30 sterrenchefs in haar portefeuille die te boeken zijn voor zowel privé als zakelijke happenings. Meer informatie www.sterrenchef.com

Wanneer je vraag er niet tussen staat zien we jouw vraag graag tegemoet via mail info@Sterrenchefbox.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 48 uur reageren.