Veelgestelde vragen

Worden de menu's door de Chefs zelf gemaakt?

De menu’s worden door de chefs zelf in eigen keuken van hun restaurant gemaakt.  Op donderdag worden alle menu’s bereid en deze worden door koeltransport opgehaald en vrijdag of zaterdag koel en vers bij je bezorgd.

Kan ik een vegetarisch menu bestellen?

Ja, dat kan. Wanneer je één of meer menu’s bij een bepaalde chef bestelt, kan je kiezen voor een vegetarisch menu van de desbetreffende chef. De chef heeft elke week een verrassend vegetarisch menu voor je in petto. Uiteraard voegt hij de menu-instructie persoonlijk bij.

Ik wil 1 of 2 gerechten vervangen door een vegetarisch gerecht, kan dat?

Ja, dat kan. Dit kan je aangeven bij je bestelling bij opmerkingen. Je bestelt het menu en bij notities vermeld je welk gerecht(en) je wil laten vervangen door een vegetarisch gerecht(en).

Kan ik menu's bij meer chefs bestellen?

Ja, dat kan. Bij elke bestelling wordt € 18,50 bezorgkosten berekend. (Maximaal 4 menu’s per bestelling, elk menu extra € 2,50).

Is er een minimum voor wat betreft het aantal te bestellen menu's?

Ja, het minimum aantal te bestellen menu’s is 2. Dit omdat de chef zijn verpakkingsmaterialen voor minimaal 2 menu’s heeft ingekocht.

Een vegetarisch menu is wel per 1 menu bij te bestellen.

Houden jullie rekening met allergieën of diëten?

Er wordt in principe geen rekening gehouden met allergieën of diëten. In overleg met de Chef kunnen we bekijken of de Chef een vervangend gerecht ofwel menu voor je kan maken. Je kan hierover een mail sturen naar info@sterrenchefbox.nl. Bij het kopje menu-instructies (onderaan de website) zie je, welke allergenen in de gerechten zijn verwerkt.

Moet ik een keuken- of keukenprinses zijn om de menu's te maken?

Dat hoeft zeker niet. De sterrenchefs hebben al veel voor je gemaakt. Jij hoeft het gerecht alleen nog maar ‘af te maken’. In de persoonlijke en duidelijke instructiefilms van de chefs zie je precies wat je moet doen om je bord op sterrenniveau op te maken.

Heb ik speciale keukenapparatuur of keukengerei nodig?

Alle menu’s worden zo samengesteld dat deze in elke gemiddelde keuken te bereiden zijn. Een mixer of bijvoorbeeld een rasp is in iedere keuken te vinden.

Waar bezorgen jullie in Nederland?

We bezorgen door heel Nederland. Helaas nog niet op de
Waddeneilanden.

Wat zijn de kosten van bezorging in Nederland?

De kosten van koelbezorging bedraagt € 18,50 per box voor 4 items (menu’s en wijnen). Voor elk menu/wijn extra wordt € 2,50 berekend. (met uitzondering van friandises en brood).

Waar bezorgen jullie in België?

We bezorgen in Belgisch Vlaanderen, te weten de provincies: Antwerpen, Oost Vlaanderen, Vlaams Brabant, Limburg en West Vlaanderen.

Tot hoeveel dagen voor de bezorging kan ik bestellen?

Omdat de menu’s vers in de keukens worden bereid kan je tot 48 uur van te voren bestellen tot 18.00 uur. Je wilt bijvoorbeeld op zaterdag je Sterrenchef Box ontvangen, dan kan je tot donderdag 18.00 uur bestellen.

Hoe wordt mijn Sterrenchef Box bezorgd?

De menu’s worden door Speciaal Koeltransport  bij u persoonlijk bezorgd. Met de Track- en Tracecode weet u precies hoe laat uw box wordt bezorgd.

Wat moet ik doen als de Sterrenchef Box is bezorgd?

Wanneer je Sterrenchef Box is bezorgd, dien je de producten die koel bewaard moeten worden direct in je ijskast te leggen.

Kan ik de Sterrenchef Box afhalen?

Ja, je kan jouw Sterrenchef Box ook afhalen bij het restaurant van de chef waar jij hebt besteld (makkelijk als je in de buurt woont). Dit kan je aangeven op de bestelpagina. Er worden dan uiteraard geen bezorgkosten berekend.

Tot hoeveel dagen na levering van de box zijn de menu's houdbaar?

De producten uit de Sterrenchef Box zijn na levering 2 dagen houdbaar. Ideaal om de vrijdag of zaterdag te benutten voor het sterrendiner.

Waar moet ik rekening mee houden als ik bijpassende wijnen heb besteld?

Wanneer je wijnen hebt besteld, dient degene die de bestelling aanneemt, 18 jaar of ouder te zijn. Bij twijfel kan er gevraagd worden om legitimatie.

Wat als ten tijde van de bezorging onverhoopt niemand aanwezig is?

Ben je onverhoopt niet thuis, dan probeert de bezorger je Sterrenchef Box bij één van je buren af te geven. Hij laat een kaartje achter waar je de box kan ophalen. Mochten de buren niet thuis zijn dan neemt de transporteur je box mee terug. Je kan dan contact opnemen met de transporteur voor een nieuwe bezorgdatum.

Ik kan niet thuis zijn op het moment van bezorgen, wat kan ik doen?

Op de bestelpagina kan je bij het kopje bezorgopmerking een notitie plaatsen, bijvoorbeeld afleveren op een specifiek nummer bij de buren. Mocht nu bijvoorbeeld ook je bel het niet doen, ook dit graag bij bezorgopmerking noteren.

Tot wanneer kan ik bestellen en wat zijn de bezorgdata?

Je kunt de gehele periode de bestelling plaatsen en aangeven welke vrijdag of zaterdag je het menu bezorgd wilt hebben.  Als je in een specifiek weekend je bestelling wilt ontvangen, kan je deze uiterlijk tot woensdag ervoor tot 18.00 uur bestellen.

Zijn er mogelijkheden voor andere bezorgdata dan alleen vrijdag en zaterdag?

In overleg met de chef is het mogelijk om op een andere datum dan de vrijdag of zaterdag te laten bezorgen. Er worden dan koel-koerierskosten berekend vanaf de chef tot jouw bezorgadres. Wanneer je hier gebruik van wenst te maken kan je mailen naar info@sterrenchefbox.nl

Kan ik mijn bezorgmoment of mijn bestelling veranderen?

Je kan je bestelling of bezorgmoment veranderen tot 4 dagen voor de bezorgdatum (dus uiterlijk op de maandag voor de bezorgdatum op de vrijdag). Dit kan via een e-mail naar Bestellen@Sterrenchefbox.nl. Wel het ordernummer, naam en bestelling doorgeven.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling?

Het kan zijn dat deze in je spam box terecht is gekomen. Heb je niets ontvangen dan vragen wij je een mail te sturen naar bestellen@sterrenchefbox.nl.

Wanneer ontvang ik mijn Track en Trace code?

Jouw Track en Trace code ontvang je ‘s ochtends vroeg op de dag van jouw bezorging.

Ik heb mijn Track en Trace code niet ontvangen, wat kan ik doen?

Wanneer je, jouw Track en Trace code niet hebt ontvangen, kun je een mail sturen naar klantenservice@versenfijn.nl

Wat kan ik doen als ik een klacht heb over de bezorging of over het menu?

Wanneer u een klacht heeft, kunt u deze mailen naar info@Sterrenchefbox.nl Wij zullen uiterlijk binnen 48 uur reageren.

Kan ik de chef boeken voor een privé of zakelijke happening?

Ja dat kan. Ons zusterbedrijf SterrenChef heeft 30 sterrenchefs in haar portefeuille die te boeken zijn voor zowel privé als zakelijke happenings. Meer informatie www.sterrenchef.com

Mijn vraag staat er niet tussen?

Wanneer je vraag er niet tussen staat zien we jouw vraag graag tegemoet via mail info@SterrenchefBox.nl.  Wij zullen uiterlijk binnen 48 uur reageren.