1

Kies je menu

Je hebt 6 sterrenmenu’s om uit te kiezen. Bekijk de menu’s en welke 4 gangen je het meeste aanspreken – of welke chef – en ga naar bestellen. Wil je een vegetarisch menu? Klik deze optie dan aan op de afrekenpagina. Wil je 1 of 2 gerechten vervangen door een vegetarisch gerecht? Geef dit dan aan bij opmerkingen.
2

Bestel en ontvang

Als je de box hebt besteld levert onze koeltransporteur deze de volgende vrijdag of zaterdag bij je af. (Bestellingen voor een komend weekend kunnen tot woensdag 18.00 uur worden besteld). Je kan je bestelling natuurlijk wel vooruit plaatsen. Helemaal vers en perfect gekoeld. Neem de box in ontvangst, zet de aangegeven producten in de koelkast en plan je diner avond.
3

Kook en geniet

Het feest kan beginnen. Bestudeer de menu-instructiekaart, bekijk de video van de chef en bereid het sterrenmenu in je eigen keuken. Dek de tafel en schenk alvast een glas wijn in voor jezelf en voor je gasten. Culinair succes gegarandeerd!

Absolute topkwaliteit

Alle ingrediënten zijn gegarandeerd van gastronomisch niveau.

Verrassende ingrediënten

Ontdek onze wisselende, exclusieve, niet alledaagse producten.

Toegankelijk voor iedereen

Koken op topniveau was nooit eerder zo makkelijk of bereikbaar.

Indruk maken

Laat je gasten versteld staan van jouw kookkunsten op sterrenniveau.

Jij bent de ster

Geïnspireerd en bereid door topchefs, zodat jij de ster van de keuken bent.

Betaalbaar sterrenmenu

Eten op topniveau was nooit eerder zo voordelig, en dat in je eigen huis!

Veelgestelde vragen

Worden de menu's door de Chefs zelf gemaakt?

De menu’s worden door de chefs zelf in eigen keuken van hun restaurant gemaakt.  Op donderdag worden alle menu’s bereid en deze worden door koeltransport opgehaald en vrijdag of zaterdag koel en vers bij je bezorgd.

Kan ik een vegetarisch menu bestellen?

Ja, dat kan. Wanneer je één of meer menu’s bij een bepaalde chef bestelt, kan je kiezen voor een vegetarisch menu van de desbetreffende chef. De chef heeft elke week een verrassend vegetarisch menu voor je in petto. Uiteraard voegt hij de menu-instructie persoonlijk bij.

Ik wil 1 of 2 gerechten van het menu vervangen door een vegetarisch gerecht, kan dat?

Ja, dat kan. Dit kan je aangeven bij je bestelling bij notities voor de chef. Je bestelt het menu en bij notities vermeld je welk gerecht(en) je wil laten vervangen door een vegetarisch gerecht(en).

Kan ik menu's bij meer chefs bestellen?

Ja, dat kan. Bij elke bestelling bij 1 chef wordt € 17,50 bezorgkosten berekend. (Maximaal 4 menu’s per bestelling, elk menu extra bedraagt € 2,50).

Houden jullie rekening met allergieën of diëten?

Er wordt in principe geen rekening gehouden met allergieën of diëten. In overleg met de Chef kunnen we bekijken of de Chef een vervangend gerecht ofwel menu voor je kan maken. Je kan hierover een mail sturen naar info@sterrenchefbox.nl. Bij het kopje menu-instructies (onderaan de website) zie je, welke allergenen in de gerechten zijn verwerkt.

Ik wil 10 of meer menu's bestellen, krijg ik korting?

Wanneer je 10 of meer menu’s wilt bestellen bij één chef, kunnen wij in overleg met de chef je een passend voorstel doen. Graag dan een mailtje naar info@sterrenchefbox.nl

Kan ik de Chef boeken voor een privé of zakelijke happening?

Ja dat kan. Ons zusterbedrijf SterrenChef heeft 30 sterrenchefs in haar portefeuille die te boeken zijn voor zowel privé als zakelijke happenings. Meer informatie www.sterrenchef.com

Moet ik een keuken- of keukenprinses zijn om de menu's te maken?

Dat hoeft zeker niet. De sterrenchefs hebben al veel voor je gemaakt. Jij hoeft het gerecht alleen nog maar ‘af te maken’. In de persoonlijke en duidelijke instructiefilms van de chefs zie je precies wat je moet doen om je bord op sterrenniveau op te maken.

Heb ik speciale keukenapparatuur of keukengerei nodig?

Alle menu’s worden zo samengesteld dat deze in elke gemiddelde keuken te bereiden zijn. Een mixer of bijvoorbeeld een rasp is in iedere keuken te vinden.

Waar bezorgen jullie in Nederland?

We bezorgen door heel Nederland. Helaas bezorgen we niet op de Waddeneilanden.

Waar bezorgen jullie in België?

We bezorgen in Belgisch Vlaanderen, te weten de provincies: Antwerpen, Oost Vlaanderen, Vlaams Brabant, Limburg en West Vlaanderen.

Waarom bezorgen jullie alleen op vrijdag of zaterdag?

De menu’s worden niet ingevroren en/of opgeslagen in een logistiek centrum. De menu’s worden elke donderdag door de chefs (voor)bereid en gaan vanuit hun keuken rechtstreeks naar jou.

Hoe wordt mijn box bezorgd?

De menu’s worden door speciaal Koeltransport bij u persoonlijk bezorgd. Met de Track- en Tracecode weet u precies hoe laat uw box wordt bezorgd.

Wat moet ik doen als de box is bezorgd?

Wanneer je box is bezorgd, dien je de producten die koel bewaard moeten worden direct in je ijskast te leggen.

Kan ik de box afhalen?

Ja, je kan de box ook afhalen (makkelijk als je in de buurt woont). Dit kan je aangeven op de bestelpagina. Er worden dan uiteraard geen bezorgkosten berekend.

Tot hoeveel dagen na levering van de box zijn de menu's houdbaar?

De producten uit de box zijn na levering 2 dagen houdbaar. Ideaal om de zaterdag of zondag te benutten voor het sterrendiner.

Waar moet ik rekening mee houden als ik bijpassende wijnen heb besteld?

Wanneer je wijnen hebt besteld, dient degene die de bestelling aanneemt, 18 jaar of ouder te zijn. Bij twijfel kan er gevraagd worden om legitimatie.

Wat als ten tijde van de bezorging onverhoopt niemand aanwezig is?

Ben je onverhoopt niet thuis, dan probeert de bezorger je box bij één van je buren af te geven. Hij laat een kaartje achter waar je de box kan ophalen. Mochten de buren niet thuis zijn dan neemt de transporteur je box mee terug. Je kan de transporteur contacten over een nieuwe bezorgdatum.

Ik kan niet thuis zijn op het moment van bezorgen, wat kan ik doen?

Op de bestelpagina kan je bij het kopje bezorgopmerking een notitie plaatsen, bijvoorbeeld afleveren op een specifiek nummer bij de buren. Mocht nu bijvoorbeeld ook je bel het niet doen, ook dit graag bij bezorgopmerking noteren.

Tot wanneer kan ik bestellen en wat zijn de bezorgdata?

Je kunt de gehele periode de bestelling plaatsen en aangeven welke vrijdag of zaterdag jouw box bezorgd wilt hebben.  Als je in een specifiek weekend je bestelling wilt ontvangen, kan je deze uiterlijk tot woensdag ervoor tot 18.00 uur bestellen.

Zijn er mogelijkheden voor andere bezorgdata dan alleen vrijdag en zaterdag?

In overleg met de chef is het mogelijk om op een andere datum dan de vrijdag of zaterdag te bezorgen. Er worden dan koel-koerierskosten berekend vanaf de chef tot uw bezorgadres. Wanneer u hier gebruik van wenst te maken kunt u mailen naar info@sterrenchefbox.nl

Kan ik mijn bezorgmoment of mijn bestelling veranderen?

Je kan je bestelling of bezorgmoment veranderen tot 4 dagen voor de bezorgdatum (dus uiterlijk op de maandag voor de bezorgdatum op de vrijdag). Dit kan via een e-mail naar Bestellen@DeSterrenChefBox.nl. Wel het ordernummer, naam en bestelling doorgeven.

Wat zijn de kosten van bezorging in Nederland?

De kosten van koelbezorging bedraagt € 17,50 per box voor 4 items (menu’s en wijnen). Voor elk menu/wijn extra wordt € 2,50 berekend. (met uitzondering van friandises en brood).

Voor zaterdagbezorging wordt een toeslag berekend van € 3,00.

Ik heb geen bevestigingsmail van mijn bestelling ontvangen?

Het kan zijn dat deze in uw spam box terecht is gekomen. Heeft u niets ontvangen dan vragen wij u een mail te sturen naar bestellen@sterrenchefbox.nl.

Wat kan ik doen als ik een klacht heb over de bezorging of over het menu?

Wanneer u een klacht heeft, kunt u deze mailen naar info@DeSterrenChefBox.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 48 uur reageren.

Mijn vraag staat er niet tussen?

Wanneer je vraag er niet tussen staat zien we jouw vraag graag tegemoet via mail info@DeSterrenChefBox.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 48 uur reageren.